Prima pagina Media Comunicat de presa Interesul pentru asigurările facultative, în creștere

Interesul pentru asigurările facultative, în creștere

București, 27 martie 2025 - Interesul pentru asigurările facultative, în creștere conform unui studiu comandat de Groupama, liderul pieței de asigurări și realizat împreună cu Institutul de Marketing MIA. Derulat pe un eșantion reprezentativ urban, format din femei și bărbăți cu vârste cuprinse între 20 și 65 de ani, studiul arată și o creștere a interesului pentru asigurări de viață în rândul femeilor, dar și pentru asigurările de sănătate, mai ales pe segmentul de vârstă 20-35 de ani. Incidența riscurilor este unul dintre factorii cei mai importanți pentru femei atunci când aleg să încheie o asigurare, în timp ce pentru bărbați primează factorii legați de costuri. Tinerii cu vârste între 20-35 ani se bazează cel mai mult pe informațiile primite de la prieteni sau colegi, atunci când aleg un serviciu de asigurare, spre deosebire de cei cu vârste peste 35 de ani, care declară că au cea mai mare încredere în consultanții de asigurări. Rețelele sociale înregistrează la rândul lor o creștere relevantă, fiind considerate o sursă de informare de încredere de către respondenții la studiu.
 
”Cel mai recent studiu de amploare pe care l-am realizat pentru a înțelege mai bine care sunt nevoile și așteptările clienților noștri ne-a arătat că există o creștere importantă a interesului pentru asigurările facultative, în special cele ce țin de viață sau sănătate. Există o îngrijorare în creștere a tinerilor când vine vorba de sănătatea lor sau de veniturile după retragerea din activitate, iar în general românii caută produse și servicii personalizate, se așteaptă la transparență din partea brandurilor cu care interacționează, la empatie, pun preț pe construirea unei relații bazate pe încredere și sunt pregătiți să recomande un brand ale cărui valori le împărtășesc.
 
Este de aici încolo rolul nostru să transformăm curiozitatea sau acest interes incipient în parteneriate, prin produse și servicii de calitate la prețul corect si construind branduri autentice, care pot genera o legatură reală cu clienții”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare și Servicii Clienți Groupama.

Descarcă Comunicatul de presă integral