Cum procedezi in caz de accident sau imbolnavire
Obtinere autorizare efectuare serviciu medical
Obtinerea autorizarii pentru efectuarea unui serviciu medical, spitalizare sau chirurgie, este obligatorie pentru evenimente in clinici/spitale din Reteaua de spitale Groupama.
Obtinere autorizare efectuare serviciu medical
Obtinerea autorizarii pentru efectuarea unui serviciu medical, spitalizare sau chirurgie, este obligatorie pentru evenimente in clinici/spitale din Reteaua de spitale Groupama.
- Suni la Call Center la numarul de telefon 0374.110.110, pentru a obtine autorizarea efectuarii unui serviciu medical si furnizezi toate informatiile si documentele solicitate
- Vei primi detalii la adresa de email comunicata de tine privind documentele necesare a fi transmise pentru obtinerea autorizarii
- Documentele pregatite de tine vor fi transmise la adresa de email documente@groupama.ro. Te rugam sa furnizezi si Informatii cu privire la unitatea medicala aleasa pentru internare/interventie chirurgicala. Colaboram cu unitati medicale ce solicita informarea acestora pentru a beneficia de serviciul de decontare directa.
- Primesti autorizare la adresa de email comunicata de tine
- NU este obligatorie autorizarea pt evenimente in spitale publice sau private din afara Retelei de spitale Groupama
Efectuare serviciu medical
- Te programezi fie in clinica/spital din Reteaua de spitale Groupama, fie in orice spital public sau privat
- Efectuezi serviciul medical pentru care te-ai programat
- In baza autorizarii daca ai accesat servicii medicale in orice spital din Reteaua de spitale Groupama nu vei plati nimic sau vei achita o diferenta, direct la receptia clinicii.
- Daca ai accesat servicii medicale in orice spital public sau privat in afara Retelei de spitale Groupama, platesti serviciile medicale de care ai nevoie.
- Completezi Formularul pentru anuntarea evenimentului asigurat – Asigurari Sanatate din aceasta pagina la rubrica Utile. Este foarte important sa precizezi numarul contractului de asigurare si datele de contact: adresa e-mail si telefon
Documente necesare pentru instrumentarea și plata dosarului de daună
Documentele necesare deschiderii dosarului de dauna se vor transmite la adresa de email documente@groupama.ro:
In timpul verificarii documentelor transmise de tine putem solicita suplimentar alte documente pentru a determina legalitatea plăţii sau pentru a determina nivelul corespunzător al indemnizaţiei de asigurare, ca de exemplu:
In timpul verificarii documentelor transmise de tine putem solicita suplimentar alte documente pentru a determina legalitatea plăţii sau pentru a determina nivelul corespunzător al indemnizaţiei de asigurare.
- Formularul pentru anuntarea evenimentului asigurat – Asigurari Sanatate completat si semnat;
- Declaraţia Asiguratului privind circumstanţele producerii evenimentului asigurat (pentru evenimente din accident) sau privind debutul afecțiunii (pentru evenimente din îmbolnăvire);
- Copie carte identitate Asigurat, Solicitant, Beneficiar plată/Pașaport pentru persoanele rezidente;
- Bilet de externare și foaie de observație, cu menţiunea perioadei de spitalizare (ștampilat, datat, semnat, emis pe numele Asiguratului);
- Documente medicale din care să rezulte data primei diagnosticări și evoluția/ stadiul afecțiunii, cum ar fi: adeverinţa medicală/ bilete de externare din spital/ foaie de observație/ raport medical/ scrisoare medicală sau investigații, istoric medical de la medicul de familie (copie dupa fișa de consultaţii medicale sau declarația acestuia);
- Factură cu detalierea sumelor pentru fiecare serviciu medical efectuat;
- În cazul în care spitalizarea și/sau intervenția chirurgicală s-a efectuat într-un spital privat și pentru care s-a facut decontare cu Casa Națională de Asigurări de Sănătate, Asiguratul prezintă Asigurătorului factura emisă de spitalul privat pentru contribuția personală a acestuia, aferentă serviciului medical prestat, din care să rezulte în mod detaliat serviciile medicale prestate pe durata internarii și costul aferent acestora;
- Bon fiscal/document de plată din care să rezulte achitarea serviciului medical - documentele de plată din care să reiasă cheltuielile efectuate și care trebuie să cuprindă: numele persoanei tratate, data şi diagnosticul, valoarea fiecărui serviciu medical efectuat.
In timpul verificarii documentelor transmise de tine putem solicita suplimentar alte documente pentru a determina legalitatea plăţii sau pentru a determina nivelul corespunzător al indemnizaţiei de asigurare, ca de exemplu:
- Proces verbal emis de organele competente, rezultate analiză toxicologică, alcoolemia - numai pentru evenimente din accident. În cazul unui accident se pot solicita: procesul verbal încheiat de autorităţile competente sau orice acte care pot arăta circumstanţele producerii accidentului, în cazul unui accident: declaraţii cu martori, certificat de analiză toxicologică, alcoolemia, adeverinţe medicale eliberate de instituţia medicală care a acordat primul ajutor etc. - copie.
- În cazul decesului Asiguratului, pe lângă documentele prevăzute pentru spitalizare și/sau intervenție chirurgicală se solicită și copia certificatului de deces și copia certificatului medical constatator al decesului;
In timpul verificarii documentelor transmise de tine putem solicita suplimentar alte documente pentru a determina legalitatea plăţii sau pentru a determina nivelul corespunzător al indemnizaţiei de asigurare.
Date de contact
Pentru mai multe detalii suna la Centrul de Servicii Clienti 0374.110.110 sau scrie-ne la adresa de email documente@groupama.ro.