Info

Petitiile/reclamatiile formulate impotriva societatii Groupama Asigurari si inregistrate la Autoritatea de Supraveghere Financiara in ultimele 3 luni sunt in numar de 59.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima paginaDauneDaune auto

Daune auto

Daca ai incheiat o polita de asigurare auto (Casco) la Groupama Asigurari sau daca vinovat de producerea accidentului este o persoana care are asigurare RCA la Groupama, in cazul producerii unui eveniment asigurat, te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:







 
  1. Anunta imediat autoritatile competente (Politie, Pompieri) solicitand intocmirea actelor referitoare la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat sau, dupa caz, respecta instructiunile privind constatul amiabil.
  2. Suna la Alo Groupama: 0374-110-110, in termen de 2 zile lucratoare de la avarie, respectiv in maximum 24 ore in caz de furt, pentru a inregistra dauna auto si a te programa la constatare.
  3. Vino la centrul de constatare Groupama Asigurari cu documentele necesare prezentate la sectiunea Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto, in functie de situatia in care te regasesti, necesare deschiderii dosarului de dauna.
  4. Groupama Asigurari va despagubi cheltuielile suportate de asigurati conform Conditiilor Generale Pentru Asigurarea Facultativa (CASCO) respectiv Asigurarea Obligatorie de Raspundere Civila Auto (RCA).
  5. In cazul in care evenimentul s-a produs in afara teritoriului Romaniei asiguratul este rugat sa anunte telefonic Groupama Asigurari pentru a primi indicatii cu privire la modul de rezolvare a cazului.

Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto - avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO

Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto - furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO

Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto - avarii produse de catre asiguratii RCA la Groupama Asigurari