Info

Petitiile/reclamatiile, precum si solicitarile de soluționare alternativa a litigiilor, inregistrate in ultimele 3 luni sunt in număr de
122, respectiv 6.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima pagina Persoane Juridice Asigurari complexe Asigurarea Horeca

Asigurarea Horeca

Transforma solutiile in experiente placute pentru clientii tai

Cand iti desfasori activitatea in domeniul Horeca, confortul clientului este primordial pentru tine. Pentru ca tu sa oferi cea mai buna experienta clientilor tai, iti oferim solutia profesionista si flexibila pentru siguranta afacerii tale, prin asigurarea Horeca.
Asigurarea se adapteaza fiecarei afaceri in parte, cu toate trasaturile particulare, pentru: hoteluri, moteluri, cabane, pensiuni, restaurante si cantine.

Asigura continuitatea afacerii tale prin Groupama Asigurari, alegand solutii si pachete personalizate de:
  • Asigurari de raspundere civila
  • Asigurari pentru cladiri, amenajari si continutul acestora
  • Asigurarea de intrerupere a activitatii
  • Asigurari pentru angajatii tai
  • Asigurari auto

Ce beneficii obtii?

  • Predictibilitate in asigurarea continuitatii afacerii tale
  • Personalizarea asigurarii in functie de specificul activitatii, asigurandu-ti astfel afacerea impotriva unei game variate de riscuri
  • Simplitate:
    • Asistenta profesionista in gasirea solutiei optime de asigurare
    • Promptitudine in solutionarea daunelor si acordarea despagubirilor

Ce se asigura

Pentru a-ti permite sa te dedici exclusiv gestionarii afacerii, iti oferim acoperiri special create pentru a asigura componentele esentiale pentru derularea afacerii:
  • Cladiri si alte constructii speciale destinate activitatilor din domeniul Horeca
  • Instalatii: igienico-sanitare, de incalzire, electrice, de aer conditionat
  • Bunuri continute in cladiri, echipamente, masini, utilaje, mijloace fixe sau de inventar
  • Aparatura electronica si electrotehnica
  • Mobilier, dulapuri blindate si birotica
  • Stocuri de marfuri si mijloace circulante, materii prime, produse finite sau in curs de executie
  • Angajatii proprii
  • Marfuri in transit

Riscurile acoperite

Pentru cladiri, echipamente, utilaje, materiale, marfuri, medii informatice:

  • incendiu, explozie, caderea aparatelor de zbor, caderi de corpuri
  • lovirea de catre vehicule
  • inundatie de la vecini, avarii ale instalatiilor de apa, canalizare sau incalzire
  • furtuna, trasnet, inundatie, prabusiri sau alunecari de teren, cutremur, greutatea zapezii
  • furt, vandalism, riscuri politice
  • pierderile financiare ca urmare a intreruperii activitatii in urma unui eveniment
  • avarierea sau distrugerea accidentala a echipamentelor electronice fixe sau portabile, a masinilor si a utilajelor de productie
  • distrugerea, pierderea sau furtul de marfuri produse in timpul transportului

Pentru daunele provocate clientilor, propriilor angajati, proprietarului locatiei, chiriasului locatiei, tertelor persoane:

  • acte neintentionate ale asiguratului sau ale prepusilor sai, de ruina edificiului, de lucruri sau animale ce apartin asiguratului
  • conditii improprii de igiena, curatenie si siguranta ale spatiilor de preparare sau servire, ale spatiilor de cazare, tratament sau agrement
  • deteriorarea, distrugerea sau pierderea obiectelor de imbracaminte si bagaje apartinand clientilor si lasate de acestia in spatiile de cazare sau in grija asiguratului
  • cheltuieli de judecata.

Pentru angajatii:

  • incapacitatea temporara (spitalizarea, concediul medical, interventiile chirurgicale)
  • invaliditatea sau decesul unuia sau mai multor angajati

Ce este Carta Alba a Turismului din Romania?

Impreuna cu CNIPMMR am realizat primul barometru al turismului din Romania Carta Alba a Turismului din Romania. Lucrarea realizeaza o diagnoza a performantelor turismului si identifica principalele caracteristici, riscuri, vulnerabilitati si perspective ale domeniului, cu scopul de a gasi solutii mai bune de continuitate a activitatii, o strategie mai buna de gestionare a riscurilor si o calitate mai buna a serviciilor din turism.