
Asigurarea se adapteaza fiecarei afaceri in parte, cu toate trasaturile particulare, pentru: hoteluri, moteluri, cabane, pensiuni, restaurant si cantine.
Avantajele asigurarii Horeca
Afacerea ta se bucura de o serie de avantaje concrete care te ajuta sa iti cresti productivitatea si sa rezolvi rapid orice situatie neprevazuta.
- Protectie impotriva unei game variate de riscuri printr-o asigurare flexibila
- Siguranta protectiei patrimoniului conferita de contracte solide de reasigurare
- Promptitudine in solutionarea daunelor si acordarea despagubirilor
- Asistenta profesionista in gasirea solutiei optime de asigurare
Ce se asigura
Pentru a-ti permite sa te dedici exclusiv gestionarii afacerii, Groupama Asigurari iti ofera acoperiri special create pentru a proteja componentele esentiale pentru derularea afacerii:
- Cladiri si alte constructii speciale destinate activitatilor din domeniul Horeca
- Instalatii: igienico-sanitare, de incalzire, electrice, de aer conditionat
- Bunuri continute in cladiri, echipamente, masini, utilaje, mijloace fixe sau de inventar
- Aparatura electronica si electrotehnica
- Mobilier, dulapuri blindate si birotica
- Stocuri de marfuri si mijloace circulante, materii prime, produse finite sau in curs de executie
- Angajatii proprii
- Marfuri in tranzit
Riscurile acoperite
Protectie pentru riscuri la care este expusa afacerea:
- Protectie pentru: cladiri, echipamente, utilaje, materiale, marfuri, medii informatice
- incendiu, explozie, caderea aparatelor de zbor, caderi de corpuri
- lovirea de catre vehicule
- inundatie de la vecini, avarii ale instalatiilor de apa, canalizare sau incalzire
- furtuna, trasnet, inundatie, prabusiri sau alunecari de teren, cutremur, greutatea zapezii
- furt, vandalism, riscuri politice
- pierderile financiare ca urmare a intreruperii activitatii in urma unui eveniment
- avarierea sau distrugerea accidentala a echipamentelor electronice fixe sau portabile, a masinilor si a utilajelor de productie
- distrugerea, pierderea sau furtul de marfuri produse in timpul transportului
- Protectie pentru daunele provocate: clientilor, propriilor angajati, proprietarului locatiei, chiriasului locatiei, tertelor persoane
- acte neintentionate ale asiguratului sau ale prepusilor sai, de ruina edificiului, de lucruri sau animale ce apartin asiguratului
- conditii improprii de igiena, curatenie si siguranta ale spatiilor de preparare sau servire, ale spatiilor de cazare, tratament sau agrement
- deteriorarea, distrugerea sau pierderea obiectelor de imbracaminte si bagaje apartinand clientilor si lasate de acestia in spatiile de cazare sau in grija asiguratului
- cheltuieli de judecata.
- Protectie impotriva riscurilor la care sunt expusi angajatii:
- incapacitatea temporara (spitalizarea, concediul medical, interventiile chirurgicale)
- invaliditatea sau decesul unuia sau mai multor angajati
Carta Alba a Turismului din Romania
Impreuna cu CNIPMMR am realizat primul barometru al turismului din Romania Carta Alba a Turismului din Romania. Lucrarea realizeaza o diagnoza a performantelor turismului si identifica principalele caracteristici, riscuri, vulnerabilitati si perspective ale domeniului, cu scopul de a gasi solutii mai bune de continuitate a activitatii, o strategie mai buna de gestionare a riscurilor si o calitate mai buna a serviciilor din turism.