Prima pagina Persoane Juridice Asigurari si beneficii pentru angajati Asigurarea de grup pentru calatorii in strainatate

Asigurarea de grup pentru calatorii in strainatate

Asigurari medicale de calatorie de la Groupama Călătorii de afaceri fără griji!
Siguranța angajaților tăi pe perioada unei deplasări în străinătate în scopul unei întâlniri de afaceri, a desfășurării unei activități specifice domeniului de activitate, sau oricare alt tip de deplasare necesară este un factor esențial pentru prestigiul companiei tale. Mai mult, poate fi oferit ca beneficiu extra salarial pentru concediile angajațiilor.
 
Cu Asigurarea de grup pentru călătorii în străinătate vei fi în măsură să oferi suportul necesar propriilor angajați sau colaboratori în cazul unor evenimente nedorite pe parcursul deplasărilor în interes de serviciu.

Beneficii

FLEXIBILITATE - Poți alege mai multe tipuri de acoperiri opționale, în funcție de nevoi și de scopul deplasării beneficiului oferit angajatului. Durata asigurării poate fi de la 3 până la 365 de zile.

SIMPLITATE - În cazul unei urgențe medicale, angajatul asigurat are acces la suport 24/7 prin numărul de telefon dedicat: 0374.110.115.

CONTINUITATE - În cazul unui eveniment neprevăzut, angajatul nu va fi nevoit să suporte cheltuieli suplimentare.

Ce oferă asigurarea

În caz de accident sau îmbolnăvire, Groupama va deconta cheltuielile medicale de urgență prilejuite de evenimentul asigurat în timpul călătoriei. În plus, mai beneficiezi de:
  • Chat medical – acces 24/7 la un medic specialist pentru o evaluare medicală rapidă, suport și sfaturi în caz de accident, îmbolnăvire ori după terminarea călătoriei. Mai multe detalii, aici.
  • Decontare directă – în caz de urgență medicală pot fi accesate serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere către care asiguratul va fi redirecționat de către compania de asistență, iar facturile vor fi decontate direct către furnizor.
  • Rambursări costuri – în situația în care sunt accesate serviciile unui spital de stat sau a unei unități medicale nepartenere, costurile asociate vor fi rambursate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin notificarea online sau la adresa dedicată documente@groupama.ro.
  • Acoperirea evenimentelor cauzate de COVID-19 - ca urmare a declarației directorului Organizației Mondiale a Sănătății, conform căreia Covid-19 nu mai este considerat urgență de sănătate globală/ pandemie, asiguratul va fi acoperit pentru evenimentele asigurate cauzate de Covid-19 în mod standard pe produsul de asigurare pentru călătorii, ca orice alta afecțiune.

Risc/ eveniment asigurat

Descriere acoperire

Limite de despagubire/ 
sume asigurate*

PACHET DE BAZA

Pachet A/ Silver
Pachet B/ Gold
Pachet C/ Platinum
A - in limita a 10.000 €
B - in limita a 30.000 €
C - in limita a 50.000 €
1. ASIGURAREA MEDICALA    
Chat medical Suport medical in care se ofera sfaturi si informatii de la medici licentiati prin platforma de mesagerie aleasa nelimitat 24/7
Asistenta medicala de urgenta Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate A - in limita a 10.000 €
B - in limita a 30.000 €
C - in limita a 50.000 €
Spitalizare pe o perioada > 10 zile: Rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea indelungata  
  • Vizita unui membru al familiei
in limita a 300 €
  • Repatrierea minorilor
in limita a 300 €
  • Convorbiri telefonice de urgenta
in limita a 50 €
Tratament dentar de urgenta Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale. in limita a 300 €
Repatriere medicala Decontarea directa a transportului la un spital specializat din tara sau la domiciliu in functie de recomandarea medicului curant si a companiei de asistenta in limita a 10.000 €
Repatriere funerara Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor avute cu transportul corpului neinsufletit in localitatea in care are loc inmormantarea sau a cheltuielilor de inmormantare/ incinerare la locul decesului A - in limita a 5.000 €
B - in limita a 7.000 €
C - in limita a 10.000 €
2. ASIGURAREA DE ACCIDENTE
- deces si invaliditate permanenta totala
Acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizatie fixa A - 1.000 €
B - 2.000 €
C - 5.000 €
3. RASPUNDERE CIVILA INDIVIDUALA Acoperirea prejudiciilor produse tertilor (vatamari corporale, deces sau distrugere materiala) si a cheltuielilor de judecata existente in procesul civil A - neacoperit
B - in limita a 2.000 €
C - in limita a 5.000 €
4. ASIGURAREA DOCUMENTELOR - pierderea sau furtul Rambursarea cheltuielilor efectuate pentru obtinerea documentului necesar pentru intoarcerea din calatorie, cum ar fi transportul catre autoritatea emitenta si taxele  de emitere A - neacoperit
B - in limita a 400 €
C - in limita a 400 €
*IMPORTANT - In cazul sumelor asigurate care contin “in limita a”, indemnizatia de asigurare reprezinta contravaloarea cheltuielilor generate de evenimentul asigurat produs pana la limita maxima de despagubire trecuta in lista de acoperiri si in polita de asigurare.
Detalii despre modul de despagubire al evenimentelor asigurate si costurile eligibile pentru fiecare tip de eveniment asigurat se gasesc in capitolele Riscuri asigurate si Indemnizatia de asigurare din Conditiile generale si specifice de asigurare.

Asigurari suplimentare optionale

În cazul în care angajatul asigurat decide să plece în vacanță, poate opta și pentru:
  •  Asigurarea suplimentară de anulare a vacanței (STORNO), iar în cazul unui eveniment neprevăzut ce îl împiedică să plece în călătorie, îi rambursăm cheltuielile de achiziționare a pachetului de vacanță în limita a 1.000 euro/ 3.000 euro/ 5.000 euro;
  • Asigurarea suplimentară pentru sporturi de iarnă/ vara poate fi achiziționată la alegere între cele două opțiuni dacă în vacanță angajații urmează să practice sporturi cu grad ridicat de risc (schi, snowboarding, sanie sau snorkeling, surfing, rafting, parapanta și altele);
  • Asigurarea suplimentară de Întrerupere/ Extindere călătorie, este utilă în cazul în care angajatul este spitalizat, pentru copii sau soț/soție.
  • Asigurarea pentru călătoriile cu avionul care acoperă întârziere, pierderea sau anularea cursei aeriene și întârzierea sau pierderea bagajelor.

Risc/ eveniment asigurat

Descriere acoperire

Limite de despagubire/
sume asigurate

ASIGURARI SUPLIMENTARE

1. ANULAREA CALATORIEI - STORNO* Rambursarea contravalorii calatoriei achitate, cuprinzand pachete turistice sau costurile transportului, cazarii, activitati turistice in limita a
1.000 €/ 3.000 €/ 5.000 €/ 10.000 €
2. SPORTURI DE VARA/ IARNA (la alegere) Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate in urma producerii unui accident in timpul practicarii unui sport cu risc mediu/ ridicat A - in limita a 10.000 €
B - in limita a 30.000 €
C - in limita a 50.000 €
3. CALATORII CU AVIONUL    
Pierderea bagajului** (1 bagaj) Indemnizatie fixa dupa dovedirea pierderii bagajului 500 €
** in perioada sarbatorilor de iarna (15 dec.-15 ian.) 750 €
Intarzierea bagajului (1 bagaj) Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de stricta necesitate** (alimente, produse de igiena personala, haine) sau servicii (transport, cazare, taxe de schimbare a biletului de avion etc.) in limita a 200 €
Intarzierea cursei aeriene in limita a 500 €
Anularea cursei aeriene
Pierderea cursei aeriene in limita a 1.000 €
4. INTRERUPEREA/ EXTINDEREA  CALATORIEI Rambursarea  cheltuielilor  efectuate suplimentar (telefon, hrana, taxa de schimbare a biletului de avion pentru intoarcere, rent a car) in cazul in care calatoria este intrerupta din cauza unor evenimente nefericite (imbolnavire, boala grava, deces, nastere prematura, daune materiale grave) sau extinsa din cauza spitalizarii  
Intreruperea calatoriei asiguratului in limita a 300 €
Repatrierea copiilor minori in limita a 500 €
Extindere pentru sot/ sotie
* In cazul in care pe polita au fost nominalizati si membrii familiei, suma asigurata pentru asigurarea suplimentara va fi limita maxima de despagubire pe polita de asigurare.
**La bunuri de stricta necesitate nu se incadreaza parfumurile, produsele cosmetice sau dermatocosmetice, echipamente electronice, tutun, alcool.

Cum procedezi in cazul unui eveniment asigurat?

Decontare directă
În caz de accident, îmbolnăvire subită în care angajatul asigurat aflat în călătorie are o urgență medicală și are nevoie de:
  • organizarea asistenței medicale
  • spitalizarea
  • preluarea costurilor serviciilor medicale
  • organizarea repatrierii medicale
1. Asiguratul ne anunță telefonic în max. 48 de ore de la producerea evenimentului 2.  Urmează indicațiile privitoare la gestionarea urmărilor evenimentului asigurat
3. Prezintă personalului medical polița sau comunică numărul de contract înscris pe poliță 4. Primește banii în cont, după finalizarea dosarului/ cheltuielile se plătesc direct furnizorului de servicii

Rambursare costuri
În situația în care angajatul achită singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau în cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directă, acesta va primi contravaloarea cheltuielilor avute ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/ sau la adresa dedicată documente@groupama.ro.
1. Angajatul beneficiază de servicii medicale sau alte servicii fără decontare directă 2. Achită serviciile medicale sau medicamentele
3.  Transmite documentele păstrate către notificare 4.  Se evaluează evenimentul anunțat
5. Rambursarea costurilor conform detaliilor de plată

Pentru toti pasii necesari, acceseaza Ghidul de notificare evenimente asigurate calatorie aici.

Contacteaza-ne si afla ce pachet de asigurare de calatorie in strainatate este potrivit pentru angajatii sau colaboratorii tai! Vezi si oferta pentru Asigurarea pentru calatorii in strainatate pentru persoane fizice!

Întrebări frecvente