
Pentru angajatii cu deplasari ocazionale sau frecvente in România, cu scopul unei intalniri de afaceri, pentru organizarea activitatilor de team building sau in scop turistic, asigurarea pentru calatorii ofera suportul necesar in cazul unor evenimente nedorite pe parcursul deplasarilor. Prin Asigurarea de grup pentru calatorii in România, angajatii au la dispozitie servicii de asistenta medicala si nonmedicala pe toată durata calatoriei pe plaiurile mioritice.
Care sunt avantajele asigurarii Groupama
- FLEXIBILITATE - Poti alege mai multe tipuri de acoperiri optionale, in functie de nevoi si de componenta/ marimea grupului. Durata asigurarii poate fi de la 4 pana la 365 de zile. Produsul nu are limita maxima de varsta pentru incheierea asigurarii.
- SIMPLITATE - In cazul unei urgente medicale, angajatii tai primesc suport 24/7 prin numarul de telefon dedicat: 0374.110.115.
- CONTINUITATE - In cazul unui eveniment neprevazut, angajatii tai nu vor fi nevoiti sa suporte cheltuieli suplimentare. In caz de accident sau imbolnavire, Groupama va deconta cheltuielile medicale de urgenta prilejuite de evenimentul asigurat facute in timpul calatoriei.
Cui i se adreseaza
Beneficiile oferite angajatilor tai prin asigurarea de baza
- Chat medical – Pot accesa 24/7 un medic specialist pentru o evaluare medicala rapida, suport si sfaturi in caz de accident sau imbolnavire, mai multe detalii gasiti aici;
- Decontare directa – in caz de urgenta medicala asiguratul poate accesa serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere catre care va fi redirectionat de catre compania de asistenta iar facturile vor fi decontate direct catre furnizor;
- Rambursari costuri – daca acceseaza serviciile unui spital de stat sau a unei unitati medicale nepartenere, i se vor rambursa costurile asociate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/ sau la adresa dedicata documente@groupama.ro;
- Acoperirea evenimentelor cauzate de COVID-19 - ca urmare a declaratiei directorului Organizatiei Mondiale a Sanatatii, conform careia Covid-19 nu mai este considerat urgenta de sanatate globala/pandemie, asiguratul va fi acoperit pentru evenimentele asigurate cauzate de Covid-19 in mod standard pe produsul de asigurare pentru calatorii, ca orice alta afectiune.
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
PACHET DE BAZA |
Pachet A/ Silver |
in limita a 10.000 € |
1. ASIGURAREA MEDICALA | ||
Chat medical | Suport medical in care se ofera sfaturi si informatii de la medici licentiati prin platforma de mesagerie aleasa | nelimitat 24/7 |
Cheltuieli medicale de urgenta | Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate | in limita a 10.000 € |
Spitalizare pe o perioada > 10 zile: | Rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea indelungata | |
|
in limita a 300 € | |
|
in limita a 300 € | |
|
in limita a 50 € | |
Tratament dentar de urgenta | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale. | in limita a 300 € |
Transport medical | Decontarea directa a transportului la un spital specializat din tara sau la domiciliu in functie de recomandarea medicului curant si a companiei de asistenta | in limita a 10.000 € |
Transport funerar | Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor avute cu transportul corpului neinsufletit in localitatea in care are loc inmormantarea sau a cheltuielilor de inmormantare/ incinerare la locul decesului | in limita a 5.000 € |
2. ASIGURAREA DE ACCIDENTE - deces si invaliditate permanenta totala |
Acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizatie fixa | 1.000 € |
*IMPORTANT - In cazul sumelor asigurate care contin “in limita a”, indemnizatia de asigurare reprezinta contravaloarea cheltuielilor generate de evenimentul asigurat produs pana la limita maxima de despagubire trecuta in lista de acoperiri si in polita de asigurare. Detalii despre modul de despagubire al evenimentelor asigurate si costurile eligibile pentru fiecare tip de eveniment asigurat se gasesc in capitolele Riscuri asigurate si Indemnizatia de asigurare din Conditiile generale si specifice de asigurare. |
Asigurarile suplimentare
- Asigurarea suplimentara de anulare a vacantei (STORNO), iar in cazul unui eveniment neprevazut ce te impiedica sa pleci in calatorie, iti rambursam cheltuielile de achizitionare a pachetului de vacanta in limita a 1.000 euro;
- Asigurarea suplimentara pentru sporturi de sezon o poti achizitiona daca pleci la schi sau urmeaza ca in vacanta sa practici sporturi cu grad ridicat de risc;
- Asigurarea suplimentara de Intrerupere/ Extindere calatorie, te ajuta daca esti nevoit sa extinzi acoperirea asigurarii tale de calatorie, in cazul in care esti spitalizat, pentru copii sau sot/sotie.
- Asigurarea pentru calatoriile cu avionul care acopera intarziere, pierderea sau anularea cursei aeriene si intarzierea sau pierderea bagajelor
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despagubire/ |
ASIGURARI SUPLIMENTARE |
||
1. ANULAREA CALATORIEI - STORNO* |
Rambursarea contravalorii calatoriei achitate, cuprinzand pachete turistice sau costurile transportului, cazarii, activitati turistice |
in limita a 1.000 € |
2. SPORTURI DE SEZON |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate in urma producerii unui accident in timpul practicarii unui sport cu risc mediu/ ridicat |
in limita a 10.000 € |
3. CALATORII CU AVIONUL |
|
|
Pierderea bagajului** (1 bagaj) |
Indemnizatie fixa dupa dovedirea pierderii bagajului |
500 € |
** in perioada sarbatorilor de iarna (15 dec.-15 ian.) |
750 € |
|
Intarzierea bagajului (1 bagaj) |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de stricta necesitate** (alimente, produse de igiena personala, haine) sau servicii (transport, cazare, taxe de schimbare a biletului de avion etc.). |
in limita a 200 € |
Intarzierea cursei aeriene |
in limita a 500 € |
|
Anularea cursei aeriene |
||
Pierderea cursei aeriene |
in limita a 1.000 € |
|
4. INTRERUPEREA/ EXTINDEREA CALATORIEI |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar (telefon, hrana, taxa de schimbare a biletului de avion pentru intoarcere, rent a car) in cazul in care calatoria este intrerupta din cauza unor evenimente nefericite (imbolnavire, boala grava, deces, nastere prematura, daune materiale grave) sau extinsa din cauza spitalizarii |
|
Intreruperea calatoriei asiguratului |
in limita a 300 € |
|
Transportul copiilor minori |
in limita a 500 € |
|
Extindere pentru sot/ sotie |
||
* In cazul in care pe Polita au fost nominalizati si membrii familiei, suma asigurata pentru asigurarea suplimentara va fi limita maxima de despagubire pe Polita de asigurare. |
Cum procedezi in cazul unui eveniment asigurat?
In caz de accident, imbolnavire subita in care ai o urgenta medicala si ai nevoie de:
- organizarea asistenței medicale
- spitalizarea
- preluarea costurilor serviciilor medicale
- organizarea repatrierii medicala
1. Anunta-ne telefonic in max. 48 de ore de la producerea evenimentului |
2. Urmeaza indicatiile privitoare la gestionarea urmarilor evenimentului asigurat |
3. Prezinta personalului medical polita sau comunica numarul de contract inscris pe polita | 4. Primesti banii in cont, dupa finalizarea dosarului/cheltuielile se platesc direct furnizorului de servicii |
Rambursare costuri
In situatia in care achiti singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau in cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directa, vei primi contravaloarea cheltuielilor avute ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/ sau la adresa dedicata documente@groupama.ro.
1. Beneficiezi de servicii medicale sau alte servicii fara decontare directa | 2. Achiti serviciile medicale sau medicamentele |
3. Transmiti documentele pastrate catre notificare | 4. Se evalueaza evenimentul anuntat |
5. Rambursarea costurilor conform detaliilor de plata |
Pentru toti pasii necesari, acceseaza Ghidul de notificare evenimente asigurate calatorie aici.