Info

Petitiile/reclamatiile, precum si solicitarile de soluționare alternativa a litigiilor, inregistrate in ultimele 3 luni sunt in număr de
171, respectiv 3.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima pagina Produse Si Servicii Beneficii Angajati Asigurarea de grup pentru calatorii in Romania

Asigurarea de grup pentru calatorii in Romania

Asigurare Sanatate PJ

Calatorii fara griji

Pentru angajatii cu deplasari ocazionale sau frecvente in România, in scop turistic, asigurarea pentru calatorii ofera suportul necesar in cazul unor evenimente nedorite pe parcursul deplasarilor. Prin Asigurarea de grup pentru calatorii in România, au la dispozitie servicii de asistenta medicala si nonmedicala pe toată durata calatoriei pe plaiurile mioritice.




Evenimentele generate de pandemia Covid19 sunt acoperite fara cost suplimentar, prin derogarea exceptionala, astfel:
  • Asistenta medicala de urgenta si transport medical sau funerar ofera acoperire pentru evenimentele cauzate de diagnosticarea cu COVID-19, in limita specifica;
  • Asigurarea de anulare a calatoriei (Storno) ofera acoperire pentru situatiile de imbolnavire sau deces ca urmare a diagnosticarii cu COVID-19;
  • Asigurarea de intrerupere/extindere a calatorie acopera evenimentele cauzate de izolare sau carantina (intrerupere) si internare (extindere), cheltuielile achitate pentru cazare/hrana, telefon, bilet de avion, in limita sumei asigurate.
 
Decizia acoperirii se actualizeaza periodic.
 

Beneficii

  • FLEXIBILITATE - Poti alege mai multe tipuri de acoperiri optionale, in functie de nevoi. Durata asigurarii poate fi de la 4 pana la 365 de zile. Produsul nu are limita maxima de varsta pentru incheierea asigurarii.
  • SIMPLITATE - In cazul unei urgente medicale, vei primi suport 24/7 prin numarul de telefon dedicat: 0374.110.115
  • CONTINUITATE - In cazul unui eveniment neprevazut, nu vei fi nevoit sa suporti cheltuieli suplimentare.In caz de accident sau imbolnavire, Groupama Asigurari va plati indemnizatia de asigurare pentru cheltuieli medicale de urgenta facute in timpul calatoriei prilejuite de evenimentul asigurat.

Cui i se adreseaza

Asigurarea se adreseaza clientilor romani sau straini care achizitioneaza vacante in România prin agentii de turism sau direct prin rezervari individuale pe site-uri de profil si poate fi achizitionata din agentiile Groupama, dar si prin colaboratori brokeri sau agentii de turism.

Asigurarea de baza

Cum functioneaza:   
  • In cazul unei urgențe medicale, asiguratul va primi suport 24/7 prin numarul de telefon dedicat: 0374.110.115
  • Poate accesa serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere catre care va fi redirectionat de catre compania de asistenta iar facturile vor fi decontate direct catre furnizor.
  • Daca acceseaza serviciile unui spital de stat sau a unei unitati medicale nepartenere, i se vor rambursa costurile asociate.
ASIGURAREA DE BAZA SUMA ASIGURATA (SA)
ASISTENTA DE URGENTE MEDICALE
cuprinde procedurile medicale necesare pentru restabilirea starii de sanatate, cauzate de un accident sau acutizarea unei stari identificate intr-un moment al calatoriei ca fiind o urgenta medicala
10.000 euro
Cheltuieli medicale de urgenta in limita SA
Transport medical in limita SA
Transport funerar Max. 5.000 euro
Tratament dentar de urgenta Max. 300 euro
Cheltuieli suplimentare in cazul spitalizarii pe o perioada mai mare de 10 zile:
  • Vizita unei rude
Max. 300 euro
  • Transportul minorilor
Max. 300 euro
  • Convorbiri telefonice de urgenta
Max. 50 euro
ASIGURAREA DE ACCIDENTE
acopera decesul sau invaliditatea permanenta totala ca urmare a unui accident, survenite intr-un an de la data accidentului produs pe durata asigurarii in timpul calatoriei in România
Max. 1.000 euro

Asigurarile suplimentare

Cum functioneaza:
  • In vederea obtinerii indemnizatiei de asigurare pentru evenimente ce conduc la: anularea calatoriei, intarziere/pierderea cursei aeriene/bagajului, evenimente ce conduc la intreruperea/extinderea calatoriei, asiguratul va trimite documentele justificative la adresa de email documente@groupama.ro
ASIGURARI SUPLIMENTARE (OPTIONALE) SUMA ASIGURATA (SA)
Asigurarea de protectie privind anularea calatoriei (storno) Max. 1.000 euro
In cazul unui eveniment neprevazut ce impiedica angajatul asigurat sa plece in calatorie, rambursam cheltuielile efectuate pentru aranjarea calatoriei daca anularea, in intervalul de 30 zile pana la plecare, este cauzata de:
  • imbolnavirea grava brusca, vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate sau a sotului/sotiei, parintilor, copiilor, bunicilor, fratilor/surorilor sai
  • concedierea neasteptata de catre angajator a asiguratului  pentru motive neimputabile acestuia
  • nasterea prematura a unui copil al angajatului
  • daune materiale grave produse locuintei sau sediului principal al firmei la care este actionar sau administrator persoana asigurata
  • pierderea sau furtul documentelor de identitate ale angajatului, indispensabile calatoriei, cu maxim 48 ore inaintea plecarii
  • primirea unei citatii pentru prezentarea la o instanta judecatoreasca.
In aceasta situatie, Groupama Asigurari ramburseaza cheltuielile efectuate pentru serviciile achizitionate si neutilizate, precum transport, cazare, bilete de acces la muzee, concerte etc.
Asigurarea pentru sporturi de sezon Max. 10.000 euro
Sunt acoperite riscurile asigurate si incluse in asigurarea de urgente medicale, invaliditate si deces, ca urmare a accidentelor produse in urma practicarii unui sport, precum: schi, snowboard, kite surfing, stand up paddling, rafting, caiac, navigație, iahting, carting, ascensiuni montane pana la 2.000 m, ciclism sau vanatoare.
In plus, la recomandarea companiei de asistenta, se acopera:
  • cheltuieli de evacuare ca urmare a unui accident acoperit
  • transportul medical de urgenta de la locul accidentului la cel mai apropiat spital efectuat cu ambulanta aeriana sau transportul pentru achizitionarea de medicamente.
Asigurarea pentru calatoriile cu avionul Max. 1.000 euro
Presupune rambursarea cheltuielilor efectuate ca urmare a:
  • intarzierii cursei aeriene de minim 4 ore - cheltuielile efectuate de asigurat pentru cumparaturi esentiale; daca intarzierea este mai mare de 12 ore, iar asiguratul nu se afla in localitatea de resedinta/domiciliu, se pot rambursa cheltuielile efectuate pentru:
       o transferul de la si inapoi spre aeroport
       o prima noapte de cazare la hotel
       o taxe suplimentare de cazare si costuri telefonice efectuate in aceasta perioada
  • pierderii cursei aeriene din urmatoarele cauze:
       o riscuri asigurate produse pe asigurarea de baza si eventualele asigurari suplimentare achizitionate, care pun asiguratul in  imposibilitatea de a calatori (conform recomandarii medicale)
       o intarzierea/ pierderea cursei de legatura
       o indisponibilitatea alocarii unui loc in avion la check in, ca urmare a suprarezervarii.
  • intarzierii bagajului minim 4 ore (costurile de achizitie a bunurilor de prima necesitate: hrana, imbracaminte, bauturi racoritoare, daca asiguratul nu se afla in localitatea de resedinta/ domiciliu)
  • pierderii bagajului
Asigurarea pentru intreruperea/extinderea calatoriei Max. 500 euro
Asiguratul va beneficia de rambursarea cheltuielilor generate de evenimente care duc la intreruperea sau extinderea calatoriei ca urmare a:
  • decesului, accidentarii sau imbolnavirii grave a unei rude;
  • nasterii premature a unui copil al asiguratului;
  • daune materiale grave produse domiciliului sau sediului principal al firmei la care asiguratul este actionar sau administrator.
De asemenea, acoperirea este valabila si pentru partener si/sau pentru transportul minorilor, ca urmare a spitalizarii acestora.