Serviciul ÎntreabăMedic este o platformă inovatoare de telemedicină, prin care poți beneficia gratuit de sfatul medicului, sub forma unor micro-consultații oferite de doctori reali licențiați, prin intermediul WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram sau SMS.
Daca ai o asigurare de calatorie in strainatate activa, poți apela oricand la aceasta solutie, fie ca prim pas consultativ si preventiv, fie atunci când nu ai acces la alte soluții, fie din cauza locului unde te afli, a orei sau a dificultății de a te deplasa. Poti astfel sa obtii un prim diagnostic si sa iti confirmi printr-o sursa avizata necesitatea programarii pentru o consultatie sau interventie in cadrul unei unitati medicale.
Pentru a te putea bucura in liniste de calatorie si de beneficiile asigurarii, iti recomandam:
- sa inchei polita inainte de deplasare (cel tarziu cu 1 zi inainte) si astfel beneficiezi de acoperirea riscurilor din prima zi a calatoriei;
- in ziua plecarii sa soliciti activarea serviciului IntreabaMedic. Sa ai in vedere ca, daca polita a fost incheiata cu 1 zi inainte de data plecarii in calatorie, exista un timp necesar pentru activarea serviciului (2-4 zile lucratoare).
In cazul producerii unui risc acoperit prin polita de asigurare:
Este posibil sa existe institutii medicale ce nu recunosc drept garantie polita de asigurare si care vor solicita plata serviciilor medicale de care ai beneficiat. In cazul in care vei fi in aceasta situatie, este absolut necesar sa pastrezi toate documentele emise de respectiva institutie medicala (inclusiv documentele de plata) referitoare la serviciile medicale prestate. Daca evenimentul produs este asigurat, sumele pe care le-ai achitat catre furnizorul de servicii vor fi rambursate fie la intoarcerea in tara, fie pe durata calatoriei, in cazul in care este vorba de o perioada mai mare de timp.
Daca ai o asigurare de calatorie in strainatate activa, poți apela oricand la aceasta solutie, fie ca prim pas consultativ si preventiv, fie atunci când nu ai acces la alte soluții, fie din cauza locului unde te afli, a orei sau a dificultății de a te deplasa. Poti astfel sa obtii un prim diagnostic si sa iti confirmi printr-o sursa avizata necesitatea programarii pentru o consultatie sau interventie in cadrul unei unitati medicale.
Pentru a te putea bucura in liniste de calatorie si de beneficiile asigurarii, iti recomandam:
- sa inchei polita inainte de deplasare (cel tarziu cu 1 zi inainte) si astfel beneficiezi de acoperirea riscurilor din prima zi a calatoriei;
- in ziua plecarii sa soliciti activarea serviciului IntreabaMedic. Sa ai in vedere ca, daca polita a fost incheiata cu 1 zi inainte de data plecarii in calatorie, exista un timp necesar pentru activarea serviciului (2-4 zile lucratoare).
In cazul producerii unui risc acoperit prin polita de asigurare:
- apeleaza in maximum 48 de ore de la producerea acestuia la numarul unic 0374.110.115
- Furnizeaza datele din polita de asigurare precum si informatii referitoare la evenimentul produs
- Urmeaza indicatiile oferite de compania de asistenta
Este posibil sa existe institutii medicale ce nu recunosc drept garantie polita de asigurare si care vor solicita plata serviciilor medicale de care ai beneficiat. In cazul in care vei fi in aceasta situatie, este absolut necesar sa pastrezi toate documentele emise de respectiva institutie medicala (inclusiv documentele de plata) referitoare la serviciile medicale prestate. Daca evenimentul produs este asigurat, sumele pe care le-ai achitat catre furnizorul de servicii vor fi rambursate fie la intoarcerea in tara, fie pe durata calatoriei, in cazul in care este vorba de o perioada mai mare de timp.
Ce trebuie sa faci atunci vrei sa deschizi un dosar de dauna
Daca ai avut o dauna, este necesar sa complezi Formularul pentru avizare eveniment (il gasesti in partea stanga, jos, la sectiunea Utile). Formularul completat, insotit de documentele mentionate in acesta, trimite-le la adresa de email documente@groupama.ro
In functie de natura si circumstantele evenimentului, ne rezervam dreptul sa-ti solicitam si alte documente fata de cele mentionate in formular, in vederea solutionarii dosarului de dauna.
In functie de natura si circumstantele evenimentului, ne rezervam dreptul sa-ti solicitam si alte documente fata de cele mentionate in formular, in vederea solutionarii dosarului de dauna.
Date de contact
Pentru mai multe detalii suna la Centrul de Servicii Clienti 0374.110.110 sau scrie-ne la adresa de email documente@groupama.ro.