Info

Petitiile/reclamatiile formulate impotriva societatii Groupama Asigurari si inregistrate la Autoritatea de Supraveghere Financiara in ultimele 3 luni sunt in numar de 54.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima paginaDespre NoiDespre Groupama Asigurari

Despre Groupama Asigurari

Groupama Asigurari este parte a unui grup international de asigurari si servicii financiare din Europa, o companie mutualista avand in prezent 32.600 de angajati si deservind 13 milioane de clienti la nivel global.

Grupul are o istorie de peste 100 de ani in Franta si a patruns progresiv pe piata romaneasca in perioada 2007-2008, prin achizitionarea a trei companii locale de asigurari: Asiban, BT Asigurari si OTP Asigurari .

Cine suntem

Suntem astazi unul dintre liderii pieței de asigurari din Romania, cu prime brute subscrise in valoare de 932,3 milioane lei in 2016. Compania deservește pe plan local 1.100.000 de clienți individuali si 67.000 de companii, dispune de o retea comerciala de aproximativ 122 de agentii si puncte de lucru aflate pe intreg teritoriul tarii si opereaza prin canale de distributie multiple: retail (vanzari directe si agenti), non-retail (brokeri, bancassurance) si corporate. Canalul bancassurance este sustinut prin parteneriate strategice incheiate cu principalii actori bancari si de leasing din Romania. Le oferim clientilor nostri PF, IMM si Corporate produse si servicii care adreseaza toate nevoile de asigurare (asigurari generale, proprietati si auto, asigurari de raspundere civila, asigurari de persoane, asigurari agricole, asigurari de viata si asigurari de sanatate). Pentru continuitate. 

Date de identificare companie:
Groupama Asigurari SA autorizat ASF sub nr.RA-009
Operator date cu caracter personal 10152
J40/2857/2010
CUI 6291812
 

Viziune si Misiune

VIZIUNEA NOASTRA: 
Să câștigăm preferința asigurând continuitate într-un mod predictibil și simplu și oferind în fiecare zi dovezi că suntem diferiți în abordarea relației cu cei mai importanți parteneri ai noștri, clienții. 

MISIUNEA NOASTRA:
Să asigurăm continuitatea celor mai importanți parteneri ai noștri, clienții persoane fizice sau companii, într-un mod sustenabil pe termen mediu și lung.

Care sunt principalele noastre directii strategice

Strategia companiei vizează câștigarea preferinței românilor si creșterea în mod sustenabil, avand  la baza valorile care ne ghideaza in intreaga noastra activitate:  proximitate, solidaritate, responsabilitate și performanță. 
 
  • Proximitate: atat umana, cat si geografica, aceasta determina capacitatea noastra de a oferi clientilor raspunsuri concrete si adaptate nevoilor lor
  • Responsabilitate: reprezinta angajamentul tuturor in cadrul Grupului pentru satisfacerea nevoilor clientilor nostri, garantia performantelor proprii, pe care o demonstram prin actiunile noastre de prevenire a riscurilor
  • Solidaritate: economica si sociala in acelasi timp, aceasta este una dintre componentele fundamentale, istorice, ale Grupului. Se traduce prin punerea la dispoziție a resurselor si expertizei noastre pentru a face fata neprevazutului si pentru a asigura continuitatea planurilor clientilor si partenerilor nostri.
  • Performanta:  pentru noi, performanta inseamna clienti multumiti; reprezinta angajamentul nostru comun, in serviciul sustenabilitatii economice si sociale, avand mereu clientul in centrul preocuparilor noastre.

Premii recente

  • Premiul pentru calitatea serviciilor - asigurări generale, Gala Premiilor Pieței Asigurărilor, XPRIMM (un premiu deja tradițional pentru Groupama Asigurări (2012, 2014, 2015 și 2016) și o încununare a eforturilor permanente și acțiunilor întreprinse pentru a deveni compania de asigurări preferată de români). 
  • Best Small Support Center - Romanian Contact Center Awards
  • Premiul pentru Fairplay în relația cu brokerii de asigurare – Gala Premiilor UNSAR
  • Premiul Best Insurer, Gala Premiilor Autopro
  • Premiul Groupama LinkedIn Career Page – Connecting your company to the world, Gala HR Club

Clientul, cel mai important partener al nostru

Cel mai important partener al nostru este clientul, care se afla in centrul activitatii noastre. Dezvoltam astfel produse simple si flexibile, adaptabile nevoilor diverse ale clientilor nostri, care sa le asigure continuitatea planurilor, in pofida unor evenimente neprevazute disruptive. Una dintre misiunile noastre prioritare vizeaza, asadar, calitatea relatiei pe care o construim cu clientii si partenerii nostri, avand convingerea ca, impreuna putem dezvolta un parteneriat pe termen lung, bazat pe incredere, onestitate si respect reciproc. Acesta este unul dintre motivele pentru care am creat Colectia de Avantaje, un concept unic in piata asigurarilor din Romania, un set de extra servicii si garantii gratuite, care consolideaza orientarea noastra strategica centrata pe calitatea serviciilor pe care le oferim.

Din dorinta de a fi mai aproape de clientii nostri, oferindu-le suport prompt la nevoie, am lansat, in octombrie 2011, Centrul de Relatii Clienti Alo Groupama (0374 110 110), care ofera posibilitatea de avizare a daunelor precum si informatii in timp real cu privire la produsele si serviciile companiei si la stadiul de instrumentare si solutionare a dosarelor de dauna.

Mai multe detalii sunt disponibile pe https://www.groupama.ro/colectia-de-avantaje

Angajator responsabil

Stim ca succesul nostru este direct legat de motivatia si performanta angajatilor nostri si investim constant in pregatirea si dezvoltarea oamenilor, principala noastra resursa. Parteneriatul de incredere pe care il dezvoltam permanent cu cel mai important partener al nostru, clientul, implica responsabilitate din partea angajatilor nostri prin mobilizarea tuturor resurselor de care dispun: angajament, expertiza si competente, etica profesionala, atitudine pozitiva, calitati pe care ne dorim sa le  dezvoltam activ, in fiecare zi, alaturi de  angajatii nostri. Astfel, prin aportul angajatilor nostri, reusim sa oferim zi de zi solutii simple, flexibile si inovative clientilor si partenerilor nostri si ne implicam activ in dezvoltarea pietei de asigurari din Romania.