Evolutia tehnologica si noile canale de comunicare la care au acces utilizatorii determina schimbari si la nivelul produselor de asigurare, inclusiv in ceea ce priveste asigurarile de locuinte.
"Piata se afla intr-o continua schimbare, la fel ca nevoile fiecaruia dintre noi. Vedem un interes in crestere pentru accesarea serviciilor in mediul virtual, iar cuvintele cheie aici sunt simplitatea, personalizarea, flexibilitatea, dar, mai ales, disponibilitatea serviciilor, multi dintre noi dorindu-ne sa le putem accesa de oriunde si oricand, cu minim de efort", a explicat Calin MATEI, Director General Adjunct, GROUPAMA Asigurari.
"Cred ca in zona asigurarilor pentru locuinta exista loc pentru inovatie, cu atat mai mult cu cat vorbim de un domeniu care se dezvolta intr-un ritm rapid, multe tehnologii pe care le numeam "ale viitorului" fiind deja parte din prezent. Exista tot mai multe case inteligente, conectate si un apetit in crestere pentru automatizarea locuintelor, asa ca, de ce nu, si asigurarile pot evolua in aceasta directie", a adaugat acesta.