
Stai fara griji in vacanta!
Daca ai achizitionat deja cazarea sau transportul pentru o vacanta pe teritoriul Romaniei alaturi de alte servicii, evenimente sau activitati, prin agentie de turism sau rezervare individuala pe site-uri de profil, pentru planuri cu adevarat relaxate iti recomandam si o asigurare. Prin Asigurarea pentru călătorii în Romania, iti punem la dispozitie servicii de asistenta medicala si nonmedicala pe toata durata calatoriei tale pe plaiuri mioritice.
Poti cumpara asigurarea de calatorie online, aici.
AVANTAJE
- FLEXIBILITATE - Durata asigurarii poate fi de la 4 pana la 365 de zile
- SIMPLITATE - In cazul unei urgente medicale, vei primi suport 24/7 prin numarul de telefon dedicat: 0374.110.115
- CONTINUITATE - In cazul unui eveniment neprevazut, nu vei fi nevoit sa suporti cheltuieli suplimentare. In caz de accident sau imbolnavire, Groupama va deconta cheltuielile medicale de urgenta prilejuite de evenimentul asigurat facute in timpul calatoriei
BENEFICII
- Chat medical – poti sa accesezi 24/7 un medic specialist pentru o evaluare medicala rapida, suport si sfaturi in caz de accident sau imbolnavire sau dupa terminarea calatoriei,, mai multe detalii gasesti aici;
- Decontare directa – in caz de urgenta medicala poti accesa serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere catre care vei fi redirectionat de catre compania de asistenta, iar facturile vor fi decontate direct catre furnizor;
- Rambursari costuri – daca accesezi serviciile unui spital de stat sau a unei unitati medicale nepartenere, ti se vor rambursa costurile asociate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/ sau la adresa dedicata documente@groupama.ro;
- Covid19 – evenimentele generate de pandemie sunt acoperite fara cost suplimentar, prin derogarea exceptionala, astfel:
- Asistenta medicala de urgenta si transport medical sau funerar ofera acoperire pentru evenimentele cauzate de diagnosticarea cu Covid-19, in limita specifica;
- Asigurarea de anulare a calatoriei (Storno) ofera acoperire pentru situatiile de imbolnavire sau deces ca urmare a diagnosticarii cu Covid-19;
- Asigurarea de Intrerupere/Extindere a calatorie acopera evenimentele cauzate de izolare sau carantina (intrerupere) si internare (extindere), cheltuielile achitate pentru cazare/hrana, telefon, bilet de avion, in limita sumei asigurate.
Asigurari suplimentare
In cazul in care decizi sa pleci in vacanta, poti opta si pentru:
- Asigurarea suplimentara de anulare a vacantei (STORNO), iar in cazul unui eveniment neprevazut ce te impiedica sa pleci in calatorie, iti rambursam cheltuielile de achizitionare a pachetului de vacanta in limita a 1.000 euro;
- Asigurarea suplimentara pentru sporturi de sezon o poti achizitiona daca pleci la schi sau urmeaza ca in vacanta sa practici sporturi cu grad ridicat de risc;
- Asigurarea suplimentara de Intrerupere/ Extindere calatorie, te ajuta daca esti nevoit sa extinzi acoperirea asigurarii tale de calatorie, in cazul in care esti spitalizat, pentru copii sau sot/sotie.
- Asigurarea pentru calatoriile cu avionul care acopera intarziere, pierderea sau anularea cursei aeriene si intarzierea sau pierderea bagajelor;
- Asistenta rutiera: asistenta telefonica in cazul in care intampini probleme cu masina cu care calatoresti, restabilirea mobilitaţii autovehiculului, salvare/recuperare in afara carosabilului, parcare, masina de schimb, hotel, continuarea calatoriei, recuperarea autovehicului reparat, repatrierea autovehicului.
RISCURI ACOPERITE
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
PACHET DE BAZA |
Pachet A/ Silver |
in limita a 10.000 € |
1. ASIGURAREA DE URGENTE MEDICALE |
|
|
Chat medical |
Suport medical in care se ofera sfaturi si informații de la medici licentiati prin platforma de mesagerie aleasa |
nelimitat 24/7 |
Cheltuieli medicale de urgenta |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate |
în limita a 10.000 € |
Spitalizare pe o perioada > 10 zile: |
Rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea indelungata |
|
|
in limita a 300 € |
|
|
in limita a 300 € |
|
|
in limita a 50 € |
|
Tratament dentar de urgenta |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale |
in limita a 300 € |
Transport medical |
Decontarea directă a transportului la un spital specializat din țară sau la domiciliu în funcție de recomandarea medicului curant și a Companiei de asistență. |
in limita a 10.000 € |
Transport funerar |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor avute cu transportul corpului neinsufletit in localitatea de domiciliu/ in care are loc inmormantarea |
in limita a 5.000 € |
2. ASIGURAREA DE ACCIDENTE |
Acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizatie fixa |
1.000 € |
*IMPORTANT - In cazul sumelor asigurate care contin “in limita a”, indemnizatia de asigurare reprezinta contravaloarea cheltuielilor generate de evenimentul asigurat produs pana la limita maxima de despagubire trecuta in Lista de acoperiri si in Polita de asigurare. |
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
ASIGURĂRI SUPLIMENTARE |
||
1. ANULAREA CĂLĂTORIEI - STORNO* |
Rambursarea contravalorii calatoriei achitate, cuprinzand pachete turistice sau costurile transportului, cazarii, activitati turistice |
in limita a 1.000 € |
2. SPORTURI DE SEZON |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate in urma producerii unui accident in timpul practicarii unui sport cu risc mediu/ ridicat |
in limita a 10.000 € |
3. CALATORII CU AVIONUL |
|
|
Pierderea bagajului** (1 bagaj) |
Indemnizație fixa după dovedirea pierderii bagajului |
500 € |
** in perioada sarbatorilor de iarna (15 dec.-15 ian.) |
750 € |
|
Intarzierea bagajului (1 bagaj) |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de stricta necesitate** (alimente, produse de igiena personala, haine) sau servicii (transport, cazare, taxe de schimbare a biletului de avion etc.). |
in limita a 200 € |
Intarzierea cursei aeriene |
in limita a 500 € |
|
Anularea cursei aeriene |
||
Pierderea cursei aeriene |
in limita a 1.000 € |
|
4. INTRERUPEREA/ EXTINDEREA CALATORIEI |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar (telefon, hrana, taxa de schimbare a biletului de avion pentru intoarcere, rent a car) in cazul in care calatoria este intrerupta din cauza unor evenimente nefericite (imbolnavire, boala grava, deces, nastere prematura, daune materiale grave) sau extinsa din cauza spitalizarii |
|
Întreruperea călătoriei asiguratului |
in limita a 300 € |
|
Transportul copiilor minori |
in limita a 500 € |
|
Extindere pentru sot/ sotie |
||
5. SERVICII DE ASISTENTA RUTIERA |
in limita a 1.500 € |
|
Asistenta tehnica telefonica |
Decontarea directa a costurilor serviciilor de asistenta rutiera necesare pentru terminarea calatoriei in siguranta |
|
Restabilirea mobilitatii autovehiculului/ Tractare platforma |
||
Parcare/ Depozitare |
||
Monitorizare reparatii in service |
||
Continuarea calatoriei* |
||
Recuperarea autovehiculului reparat |
in limita a 1.000 € |
|
Transportul autovehicul |
||
Salvare/ Recuperare in afara carosabilului |
in limita a 200 € |
|
Masina de schimb (rent a car)* |
in limita a 60 €/zi |
|
Hotel* |
in limita a 180 € |
|
* In cazul in care pe Polita au fost nominalizati si membrii familiei, suma asigurata pentru asigurarea suplimentara va fi limita maxima de despagubire pe Polita de asigurare. |
CUM PROCEDEZI IN CAZUL UNUI EVENIMENT ASIGURAT
In caz de accident, imbolnavire subita in care ai o urgenta medicala si ai nevoie de:
- organizarea asistenței medicale
- spitalizarea
- preluarea costurilor serviciilor medicale
- organizarea repatrierii medicala
1. Anunta-ne telefonic in max. 48 de ore de la producerea evenimentului |
2. Urmeaza indicatiile privitoare la gestionarea urmarilor evenimentului asigurat |
3. Prezinta personalului medical polita sau comunica numarul de contract inscris pe polita | 4. Primesti banii in cont, dupa finalizarea dosarului/cheltuielile se platesc direct furnizorului de servicii |
Rambursare costuri
In situatia in care achiti singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau in cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directa, vei primi contravaloarea cheltuielilor avute ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/ sau la adresa dedicata documente@groupama.ro.
1. Beneficiezi de servicii medicale sau alte servicii fara decontare directa | 2. Achiti serviciile medicale sau medicamentele |
3. Transmiti documentele pastrate catre avizare | 4. Se evalueaza evenimentul anuntat |
5. Rambursarea costurilor conform detaliilor de plata |
Pentru toti pasii necesari, acceseaza Ghidul de avizare evenimente asigurate calatorie aici.
Mergi linistit in concediul mult visat! Asigurarea de calatorie de la Groupama este flexibila si te scapa de cheltuieli suplimentare. Intra aici si calculeaza prima in functie de nevoile tale!