Prima pagina Persoane Fizice Asigurari de calatorie - Disponibile si online Asigurarea pentru calatorii in strainatate

Asigurarea pentru calatorii in strainatate

Asigurari medicale de calatorie de la Groupama

Stai fara griji in vacanta!
De ce sa iei in calcul optiunile Groupama pentru asigurarea de calatorie?
Pentru ca ai nevoie sa te simti cat mai linistit si relaxat in vacanta pe care o astepti de atata timp!
Uneori esti un veritabil personaj din cartile lui Jules Verne, alteori nu vrei decat sa te relaxezi la un "all inclusive". Dar nu e nevoie de un uragan sau de un urs Grizzly ca sa-ti strice concediul. Chiar si o indigestie iti poate da batai de cap si cheltuieli medicale in plus.
Cu asigurarea pentru calatorii in strainatate totul este sub control. Nu vei plati nimic in plus si iti vei putea continua linistit vacanta.

Poti cumpara asigurarea de calatorie online, aici.

AVANTAJE

  • FLEXIBILITATE - Poti alege mai multe tipuri de acoperiri optionale, in functie de nevoile si scopul calatoriei tale. Durata asigurarii poate fi de la 3 pana la 365 de zile.
  • SIMPLITATE - In cazul unei urgente medicale, vei primi suport 24/7 prin numarul de telefon dedicat: 0374.110.115.
  • CONTINUITATE - In cazul unui eveniment neprevazut, nu vei fi nevoit sa suporti cheltuieli suplimentare. In caz de accident sau imbolnavire, Groupama Asigurari va deconta cheltuielile medicale de urgenta prilejuite de evenimentul asigurat facute in timpul calatoriei.

BENEFICII

Asigurarea de baza
  • Chat medical – poti sa accesezi 24/7 un medic specialist pentru o evaluare medicala rapida, suport si sfaturi in caz de accident sau imbolnavire sau dupa terminarea calatoriei, mai multe detalii gasesti aici
  • Decontare directa – in caz de urgenta medicala poti accesa serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere catre care vei fi redirectionat de catre compania de asistenta, iar facturile vor fi decontate direct catre furnizor
  • Rambursari costuri – daca accesezi serviciile unui spital de stat sau a unei unitati medicale nepartenere, ti se vor rambursa costurile asociate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/ sau la adresa dedicata documente@groupama.ro
  • Covid19 – in aceasta perioada, Groupama acopera si evenimentele generate de pandemie. Aceste acoperiri includ:
Asistenta medicala de urgenta si repatrierea, acoperite in limita specifica;
- Storno in cazul evenimentelor de anulare a calatoriei, ca urmare a diagnosticarii cu Covid19;
- Asigurarea pentru intreruperea sau extinderea calatoriei – cheltuieli generate de izolare/carantina (intrerupere) si internare (extindere), cheltuielile achitate pentru cazare/hrana, telefon, bilet de avion in limita sumei asigurate. Mai multe detalii aici.


Asigurari suplimentare
In cazul in care decizi sa pleci in vacanta, poti opta si pentru:
  • Asigurarea suplimentara de anulare a vacantei (STORNO), iar in cazul unui eveniment neprevazut ce te impiedica sa pleci in calatorie, iti rambursam cheltuielile de achizitionare a pachetului de vacanta in limita a 1.000 euro/3.000 euro/5.000 euro;
  • Asigurarea suplimentara pentru sporturi de sezon o poti achizitiona daca pleci la schi sau urmeaza ca in vacanta sa practici sporturi cu grad ridicat de risc;
  • Asigurarea suplimentara de Intrerupere/ Extindere calatorie, te ajuta daca esti nevoit sa extinzi acoperirea asigurarii tale de calatorie, in cazul in care esti spitalizat, pentru copii sau sot/sotie.
In functie de tipul de transport pe care il vei folosi pentru a ajunge in strainatate, autoturismul propriu sau avion, poti alege una dintre asigurarile suplimentare:
  • Asigurarea pentru calatoriile cu avionul care acopera intarziere, pierderea sau anularea cursei aeriene si intarzierea sau pierderea bagajelor;
  • Asistenta rutiera: asistenta telefonica in cazul in care intampini probleme cu masina cu care calatoresti in afara Romaniei, restabilirea mobilitaţii autovehiculului, salvare/recuperare in afara carosabilului, parcare, masina de schimb, hotel, continuarea calatoriei, recuperarea autovehicului reparat, repatrierea autovehicului.

RISCURI ACOPERITE

 

Risc/ eveniment asigurat

Descriere acoperire

Limite de despăgubire/ 
sume asigurate*

PACHET DE BAZA

Pachet A/ Silver
Pachet B/ Gold
Pachet C/ Platinum
A - in limita a 10.000 €
B - in limita a 30.000 €
C - in limita a 50.000 €
1. ASIGURAREA MEDICALA    
Chat medical Suport medical in care se ofera sfaturi si informatii de la medici licentiati prin platforma de mesagerie aleasa nelimitat 24/7
Asistenta medicala de urgenta Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate A - in limita a 10.000 €
B - in limita a 30.000 €
C - in limita a 50.000 €
Spitalizare pe o perioada > 10 zile: Rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea indelungata  
  • Vizita unui membru al familiei
in limita a 300 €
  • Repatrierea minorilor
in limita a 300 €
  • Convorbiri telefonice de urgenta
in limita a 50 €
Tratament dentar de urgență Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale. in limita a 300 €
Repatriere medicala Decontarea directa a transportului la un spital specializat din tara sau la domiciliu in functie de recomandarea medicului curant si a companiei de asistenta in limita a 10.000 €
Repatriere funerara Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor avute cu transportul corpului neinsufletit in localitatea in care are loc inmormantarea sau a cheltuielilor de inmormantare/ incinerare la locul decesului A - in limita a 5.000 €
B - in limita a 7.000 €
C - in limita a 10.000 €
2. ASIGURAREA DE ACCIDENTE
- deces si invaliditate permanenta totala
Acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizatie fixa A - 1.000 €
B - 2.000 €
C - 5.000 €
3. RĂSPUNDERE CIVILĂ  INDIVIDUALĂ Acoperirea prejudiciilor produse tertilor (vatamari corporale, deces sau distrugere materiala) si a cheltuielilor de judecata existente in procesul civil A - neacoperit
B - in limita a 2.000 €
C - in limita a 5.000 €
4. ASIGURAREA DOCUMENTELOR - pierderea sau furtul Rambursarea cheltuielilor efectuate pentru obtinerea documentului necesar pentru intoarcerea din calatorie, cum ar fi transportul catre autoritatea emitenta si taxele  de emitere in limita a 400 €
*IMPORTANT - In cazul sumelor asigurate care contin “in limita a”, indemnizatia de asigurare reprezinta contravaloarea cheltuielilor generate de evenimentul asigurat produs pana la limita maxima de despagubire trecuta in lista de acoperiri si in polita de asigurare.
Detalii despre modul de despagubire al evenimentelor asigurate si costurile eligibile pentru fiecare tip de eveniment asigurat se gasesc in capitolele Riscuri asigurate si Indemnizatia de asigurare din Conditiile generale si specifice de asigurare.


















































 

Risc/ eveniment asigurat

Descriere acoperire

Limite de despagubire/
sume asigurate

ASIGURARI SUPLIMENTARE

1. ANULAREA CALATORIEI - STORNO* Rambursarea contravalorii calatoriei achitate, cuprinzand pachete turistice sau costurile transportului, cazarii, activitati turistice A - in limita a 1.000 €
B - in limita a 3.000 €
C - in limita a 5.000 €
2. SPORTURI DE SEZON Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate in urma producerii unui accident in timpul practicarii unui sport cu risc mediu/ ridicat A - in limita a 10.000 €
B - in limita a 30.000 €
C - in limita a 50.000 €
3. CALATORII CU AVIONUL    
Pierderea bagajului** (1 bagaj) Indemnizatie fixa dupa dovedirea pierderii bagajului 500 €
** in perioada sarbatorilor de iarna (15 dec.-15 ian.) 750 €
Intarzierea bagajului (1 bagaj) Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de stricta necesitate** (alimente, produse de igiena personala, haine) sau servicii (transport, cazare, taxe de schimbare a biletului de avion etc.) in limita a 200 €
Intarzierea cursei aeriene in limita a 500 €
Anularea cursei aeriene
Pierderea cursei aeriene in limita a 1.000 €
4. INTRERUPEREA/ EXTINDEREA  CALATORIEI Rambursarea  cheltuielilor  efectuate suplimentar (telefon, hrana, taxa de schimbare a biletului de avion pentru intoarcere, rent a car) in cazul in care calatoria este intrerupta din cauza unor evenimente nefericite (imbolnavire, boala grava, deces, nastere prematura, daune materiale grave) sau extinsa din cauza spitalizarii  
Intreruperea calatoriei asiguratului in limita a 300 €
Repatrierea copiilor minori in limita a 500 €
Extindere pentru sot/ sotie
5. SERVICII DE ASISTENTA  RUTIERA in limita a 1.500 €
Asistenta tehnica telefonica Decontarea directa a costurilor serviciilor de asistenta rutiera necesare pentru terminarea calatoriei în siguranta
Decontarea directa este posibila doar la apelarea telefonica imediata si urmarea pasilor indicati de Compania de asistenta.
Restabilirea mobilitatii autovehiculului/ Tractare platforma
Parcare/ Depozitare
Monitorizare reparatii in service
Continuarea calatoriei*
Recuperarea autovehiculului reparat in limita a 1.000 €
Repatriere autovehicul
Salvare/ Recuperare în afara carosabilului in limita a 200 €
Masina de schimb (rent a car)* in limita a 60 €/zi
Hotel* in limita a 180 €
* In cazul in care pe polita au fost nominalizati si membrii familiei, suma asigurata pentru asigurarea suplimentara va fi limita maxima de despagubire pe polita de asigurare.
**La bunuri de stricta necesitate nu se incadreaza parfumurile, produsele cosmetice sau dermatocosmetice, echipamente electronice, tutun, alcool.
 





 

CUM PROCEDEZI IN CAZUL UNUI EVENIMENT ASIGURAT

Decontare directa
In caz de accident, imbolnavire subita in care ai o urgenta medicala si ai nevoie de:
  • organizarea asistenței medicale
  • spitalizarea
  • preluarea costurilor serviciilor medicale
  • organizarea repatrierii medicale
1. Anunta-ne telefonic in max. 48 de ore
de la producerea evenimentului
2. Urmeaza indicatiile privitoare la gestionarea urmarilor
evenimentului asigurat
3. Prezinta personalului medical polita sau comunica numarul de contract inscris pe polita 4. Primesti banii in cont, dupa finalizarea dosarului/cheltuielile se platesc direct furnizorului de servicii

Rambursare costuri
În situația în care achiți singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau in cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directa, vei primi contravaloarea cheltuielilor avute ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/ sau la adresa dedicata documente@groupama.ro.

 
1. Beneficiezi de servicii medicale sau alte servicii fara decontare directa 2. Achiti serviciile medicale sau medicamentele
3. Transmiti documentele pastrate catre avizare 4. Se evalueaza evenimentul anuntat
5. Rambursarea costurilor conform detaliilor de plata

Mergi linistit in concediul mult visat! Asigurarea de calatorie de la Groupama este flexibila si te scapa de cheltuieli suplimentare. Intra aici si calculeaza prima in functie de nevoile tale!