Info

Petitiile/reclamatiile, precum si solicitarile de soluționare alternativa a litigiilor, inregistrate in ultimele 3 luni sunt in număr de
152, respectiv 2.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima pagina Colectia de avantaje Asigurare pentru cladiri si bunuri

Colecția de Avantaje de la Groupama Asigurări

Suntem prima companie de asigurări care trece de la promisiuni la angajamente prin creșterea calității. De aceea, produsele noastre vin cu un set de servicii asociate gratuite gândite pentru o experiență mai bună a clientului: Colecția de Avantaje de la Groupama Asigurări.


Asigurare pentru cladiri si bunuri

Asigurari pentru cladiri si bunuri

Extindem angajamentul nostru de a imbunatati experienta clientului cu Groupama Asigurari.
Lansam avantaje noi cu servicii pentru persoanele juridice.

Prin servicii de calitate, noi intelegem mai mult decat asigurari care sa-ti protejeze afacerea, garantia ca iti vei putea continua planurile, indiferent de situatiile neprevazute care pot sa apara.

Avantajele tale pentru Asigurarea Afacerilor Mici si Mijlocii si pentru Asigurarea de Incendiu si alte calamitati:

Constatare rapida

În 72 de ore dupa ce ai notificat dauna în Call Center, un specialist daune va face constatarea daunelor.

Plata unui avans de 30%

În 72 de ore dupa ce depui declaratia de accept a despagubirii partiale vei primi avansul de 30% din despagubire.

Plata finala garantata

În 15 zile dupa ce depui declaratia de accept a despagubirii se va plati garantat diferenta.

AUTOCONSTATARE

Cel mai scurt drum de la problema la reparatie! Pentru daune mai mici de 10.000 lei pe polita Incendiu si alte calamitati sau pe polita Asigurarea afacerilor mici si mijloci, in maximum 72 de ore* de la acordul tau ai banii în cont.

 

 





 





 

       Cum faci autoconstatarea?

Documente necesare

Pentru deschidererea dosarului de dauna vei transmite inspectorului de daună non-auto:
 
  • Instiintarea de dauna
  • Copie polita de asigurare si anexe (la cerere)
  • Copie document care atesta interesul patrimonial față de bunul asigurat
  • Imputernicire de reprezentare si copie act identitate al reprezentantului asiguratului
Ulterior va fi nevoie de:
 
  • Deviz de reparatie/ document care sa precizeze modul de efectuare a reparatiei (daca nu optezi pentru deviz intocmit de inspectorul de dauna)
  • Fotografii de ansamblu si in detaliu ale pagubelor produse