București, 7 mai 2025 – Groupama, liderul pieței de asigurări din România, își continuă dezvoltarea, câștigând preferința românilor.
Valoarea totală a primelor brute subscrise de Groupama în 2024 s-a apropiat de 4,4 miliarde lei, în creștere cu 7% față de anul anterior. În afara RCA, Groupama a înregistrat o valoare a primelor brute subscrise de aproape 2 miliarde lei, în creștere cu 21% față de 2023. Compania a avut un profit net de 285 milioane lei și un nivel al solvabilității foarte bun, de 140% (SCR) și 274% (MCR).
”2024 a fost un an cu rezultate foarte bune pentru Groupama, în special din două perspective: calitatea serviciilor noastre și dezvoltarea liniilor facultative. Ele sunt legate, pentru că dezvoltarea are o legatură directă cu valoarea pe care o livrăm clienților, partenerilor și echipei noastre, iar strategia noastră este construită având la bază acest principiu. Cred în cercul virtuos în care echipa și partenerii fericiți generează clienți mulțumiți, iar rezultatele financiare sunt consecința. Această credință indică foarte clar și care sunt prioritățile noastre strategice.
În plus, suntem norocoși să fim parte dintr-un Grup atât de diferit, un Grup mutualist de asigurări, în care clientul este și acționarul. Asta explică preocuparea noastră pentru calitate, pentru parteneriate și pentru bunăstarea comunităților din care facem parte, alături de indicatorii financiari care ne asigură puterea de investiție, dezvoltarea și sustenabilitatea. Suntem deci mândri și foarte motivați pentru viitor, care pare că va veni cu provocări noi. Mândri fără a uita că suntem pe un drum lung - să câștigăm și să merităm preferința românilor este o misiune care nu se termină niciodată, iar a rămâne bine ancorați cu picioarele pe pământ este foarte important pentru mine. De aici vine adeseori un pericol subestimat, deopotrivă pentru oameni și companii.
O Românie asigurată este o Românie mai puternică, iar noi, la Groupama, rămânem o companie care are ca prioritate să demonstreze, prin calitate, respect, investiții, capacitatea de inovare și implicarea în comunitate, că merită încrederea și preferința românilor. De aceea suntem aici – pentru a ajuta cât mai mulți români să-și trăiască viața cu încredere și optimism, știind că au alături un partener pe care se pot baza, în măsură să le asigure continuitatea atunci când apare neprevăzutul”, a declarat Călin Matei, CEO Groupama.
Descarcă Comunicatul de presă integral
Valoarea totală a primelor brute subscrise de Groupama în 2024 s-a apropiat de 4,4 miliarde lei, în creștere cu 7% față de anul anterior. În afara RCA, Groupama a înregistrat o valoare a primelor brute subscrise de aproape 2 miliarde lei, în creștere cu 21% față de 2023. Compania a avut un profit net de 285 milioane lei și un nivel al solvabilității foarte bun, de 140% (SCR) și 274% (MCR).
”2024 a fost un an cu rezultate foarte bune pentru Groupama, în special din două perspective: calitatea serviciilor noastre și dezvoltarea liniilor facultative. Ele sunt legate, pentru că dezvoltarea are o legatură directă cu valoarea pe care o livrăm clienților, partenerilor și echipei noastre, iar strategia noastră este construită având la bază acest principiu. Cred în cercul virtuos în care echipa și partenerii fericiți generează clienți mulțumiți, iar rezultatele financiare sunt consecința. Această credință indică foarte clar și care sunt prioritățile noastre strategice.
În plus, suntem norocoși să fim parte dintr-un Grup atât de diferit, un Grup mutualist de asigurări, în care clientul este și acționarul. Asta explică preocuparea noastră pentru calitate, pentru parteneriate și pentru bunăstarea comunităților din care facem parte, alături de indicatorii financiari care ne asigură puterea de investiție, dezvoltarea și sustenabilitatea. Suntem deci mândri și foarte motivați pentru viitor, care pare că va veni cu provocări noi. Mândri fără a uita că suntem pe un drum lung - să câștigăm și să merităm preferința românilor este o misiune care nu se termină niciodată, iar a rămâne bine ancorați cu picioarele pe pământ este foarte important pentru mine. De aici vine adeseori un pericol subestimat, deopotrivă pentru oameni și companii.
O Românie asigurată este o Românie mai puternică, iar noi, la Groupama, rămânem o companie care are ca prioritate să demonstreze, prin calitate, respect, investiții, capacitatea de inovare și implicarea în comunitate, că merită încrederea și preferința românilor. De aceea suntem aici – pentru a ajuta cât mai mulți români să-și trăiască viața cu încredere și optimism, știind că au alături un partener pe care se pot baza, în măsură să le asigure continuitatea atunci când apare neprevăzutul”, a declarat Călin Matei, CEO Groupama.
Descarcă Comunicatul de presă integral