Info

Petitiile/reclamatiile, precum si solicitarile de soluționare alternativa a litigiilor, inregistrate in ultimele 3 luni sunt in număr de
96, respectiv 3.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima pagina Media Noutati Groupama Asigurari introduce serviciul „A doua opinie medicala” pentru politele de viata si sanatate

Groupama Asigurari introduce serviciul „A doua opinie medicala” pentru politele de viata si sanatate

Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieţei de asigurări din România, a introdus serviciul „A doua opinie medicală” pentru clienții care au o asigurare de viaţă sau sănătate. Serviciul, oferit în colaborare cu rețeaua globală de servicii medicale Best Doctors, le oferă clienților Groupama Asigurări acces gratuit la expertiza medicală a peste 50.000 de specialiști internaționali, pe toată perioada în care dețin o poliță de asigurare, confirmând astfel angajamentul companiei de oferi clienților beneficii relevante, în mod simplu și previzibil.

„Accesul la o a doua opinie medicală este o practică uzuală în lume, devenind, cu timpul, un pas firesc care precedă și validează tratamentul, atunci când este cazul. Un diagnostic serios are adesea un impact devastator asupra pacientului și de aceea este nevoie, în multe rânduri, de opinia unui al doilea specialist, însă este un proces care poate implica eforturi însemnate din partea pacientului – atât în ceea ce privește timpul, cât și resursele financiare. În acest context, am decis să introducem «A doua opinie medicală», care le oferă clienților Groupama din segmentele de viață și sănătate acces gratuit și facil la rețeaua globală Best Doctors. Lansarea noului instrument reprezintă un pas natural pentru noi, cu atât mai mult cu cât acesta este gratuit, având în vedere că nevoile clientului se află în centrul preocupărilor noastre, iar unul dintre obiectivele noastre este să oferim servicii de calitate, la un preț corect și într-un mod simplu și previzibil”, a declarat Georgiana Miron, Director Divizia Marketing & Comunicare, Groupama Asigurări.    

 „Suntem încântați să lucrăm cu Groupama Asigurări, un asigurător cu o reputație excelentă în România. Când deținătorii de polițe și familiile lor se confruntă cu un diagnostic medical dificil, beneficiază enorm de pe urma unei opinii medicale specializate care le poate confirma diagnosticul și planul de tratament și îi poate încuraja să se trateze cu încredere. Împreună cu Groupama Asigurări, suntem pregătiți să ajutăm clienții companiei atunci când au nevoie”, a adăugat Dominic Howard, Director Regional Europa, Best Doctors.

Serviciul „A doua opinie medicală”,  care acum se numără printre beneficiile oferite în cadrul Colecției de avantaje, este accesibil tuturor clienților care dețin o polita de asigurare de viata sau sanatate eligibila și poate fi utilizat pentru orice afecţiune medicală considerată degenerativă sau cronică, precum şi pentru cele care afectează capacitatea asiguratului de a-şi desfăşura activitatea zilnică normală.
Serviciul are două componente: Expert Medical Opinion (InterConsultation) – prin care clienții au acces la a doua opinie medicală bazată pe analiza documentelor medicale puse la dispoziţie în mod direct de către ei și Ask the Expert – prin care aceștia primesc răspuns la diverse întrebări medicale în legătură cu un diagnostic primit, fără a fi necesară transmiterea de documente medicale.
 
Pentru a accesa serviciul Best Doctors, clienții Groupama Asigurări trebuie să apeleze numărul de telefon 0800 895 284 şi să furnizeze informaţii medicale cu privire la diagnosticul pentru care solicită serviciul. După ce specialistul din call center verifică eligibilitatea clientului, din punct de vedere al poliței de asigurare şi al cazului medical, clientul primește pe adresa de email formularele necesare pe care le va transmite conform indicațiilor primite prin telefon.

În cazul serviciului Expert Medical Opinion, clientul transmite documentele medicale, prin email sau curierat și primește răspuns de la rețeaua Best Doctors în maximum 30 de zile lucrătoare de la primirea acestora. În schimb, în cazul componentei Ask the Expert, clientul furnizează informațiile necesare în timpul convorbirii telefonice și primește răspuns prin e-mail la întrebările sale în cel mult 15 zile lucrătoare. Opiniile primite de asigurat au caracter strict confidențial.

Serviciul „A doua opinie medicală” completează lista de beneficii oferite în cadrul Colecției de avantaje, un set de angajamente şi garanţii unic pe piața de asigurări din România. Mai multe detalii despre cum funcţionează şi în ce situaţii se poate beneficia de acest serviciu sunt disponibile la https://www.groupama.ro/colectia-de-avantaje/best-doctors.