Cum procedezi in caz de accident sau imbolnavire:
- Suni la Call Center la numarul de telefon 021.9767, pentru a obtine autorizarea efectuarii unui serviciu medical si furnizezi toate informatiile si documentele solicitate
- In cazul in care optezi pentru efectuarea in Retea a serviciului medical, te prezinti cu cartea de identitate la clinica aleasa, la data si ora stabilite in urma apelului la Call Center
- Pentru avizarea unui serviciu medical efectuat (spitalizare, interventie chirurgicala, nastere) pentru care nu s-a solicitat anterior autorizare, transmiti documentele mentionate mai jos pe e-mail sau prin curier.
Documente minime, necesare deschiderii dosarului de dauna:
- Completeaza Cererea de despagubire pe care o gasesti in stanga, la rubrica Utile. Este foarte important sa declari cum s-a produs evenimentul, sa precizezi numarul contractului de asigurare si datele de contact: adresa e-mail si telefon;
- Documentele de plata si factura (daca exista), documentele medicale (raport medical, bilete de externare, copie fisa de consultatii), care sa contina: numele si parafa unitatii medicale, datele persoanei asigurate, perioada spitalizarii, diagnosticul, epicriza;
- Copie dupa actul de identitate sau copia dupa pasaport/permis de sedere (pentru cetatenii straini).
Date de contact
Pentru mai multe detalii suna la Centrul de Servicii Clienti 0374.110.110 sau scrie-ne la adresa de email documente@groupama.ro.