Info

Petitiile/reclamatiile formulate impotriva societatii Groupama Asigurari si inregistrate la Autoritatea de Supraveghere Financiara in ultimele 3 luni sunt in numar de 54.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima paginaDauneDaune Asigurarea Medicala Integrala

Daune Asigurarea Medicala Integrala

Cum procedezi in caz de accident sau imbolnavire:
  • Suni la Call Center  la numarul de telefon 021.9767, pentru a obtine autorizarea efectuarii unui serviciu medical si furnizezi toate informatiile si documentele solicitate 
  • In cazul in care optezi pentru efectuarea in Retea a serviciului medical, te prezinti cu  cartea de identitate la clinica aleasa, la data si ora stabilite in urma apelului la Call Center
  • Pentru avizarea unui serviciu medical efectuat (spitalizare, interventie chirurgicala, nastere) pentru care nu s-a solicitat anterior autorizare, transmiti documentele mentionate mai jos pe e-mail sau prin curier.

Documente minime, necesare deschiderii dosarului de dauna:

  1. Completeaza Cererea de despagubire pe care o gasesti in stanga, la rubrica Utile. Este foarte important sa declari cum s-a produs evenimentul, sa precizezi numarul contractului de asigurare si datele de contact: adresa e-mail si telefon;
  2. Documentele de plata si factura (daca exista), documentele medicale (raport medical, bilete de externare, copie fisa de consultatii), care sa contina: numele si parafa unitatii medicale, datele persoanei asigurate, perioada spitalizarii, diagnosticul, epicriza;
  3. Copie dupa actul de identitate sau copia dupa pasaport/permis de sedere (pentru cetatenii straini).
In functie de natura si circumstantele evenimentului, ne rezervam dreptul sa-ti solicitam si alte documente fata de cele mentionate in formular, in vederea solutionarii dosarului de dauna.

Date de contact

Pentru mai multe detalii suna la Centrul de Servicii Clienti 0374.110.110 sau scrie-ne la adresa de email documente@groupama.ro.