Info

Petitiile/reclamatiile formulate impotriva societatii Groupama Asigurari si inregistrate la Autoritatea de Supraveghere Financiara in ultimele 3 luni sunt in numar de 73.

Structura acestora poate fi consultata aici, accesand pagina dedicata.

Prima paginaDauneDaune Asigurarea Medicala Integrala

Daune Asigurarea Medicala Integrala

Cum procedezi in caz de accident sau imbolnavire:
  • Suni la Call Center  la numarul de telefon 021.9767, pentru a obtine autorizarea efectuarii unui serviciu medical si furnizezi toate informatiile si documentele solicitate 
  • In cazul in care optezi pentru efectuarea in Retea a serviciului medical, te prezinti cu  cartea de identitate la clinica aleasa, la data si ora stabilite in urma apelului la Call Center
  • Pentru avizarea unui serviciu medical efectuat (spitalizare, interventie chirurgicala, nastere) pentru care nu s-a solicitat anterior autorizare, transmiti documentele mentionate mai jos pe e-mail sau prin curier.

Documente minime, necesare deschiderii dosarului de dauna:

  1. Avizare de dauna, completata conform rubricilor din formular. Foarte important sa declari cum s-a produs evenimentul, sa precizezi numarul contractului de asigurare (eventual copia politei de asigurare)  si datele de contact: adresa e-mail, telefon, 
  2. Documente de plata si factura (daca exista), documente medicale (raport medical, bilete de externare, copie fisa de consultatii),   care sa contina: numele si parafa unitatii medicale, datele persoanei asigurate, perioada spitalizarii, diagnosticul, epicriza.
  3. Copie act identitate sau copie pasaport/permis sedere(pentru cetateni straini)
In functie de natura si circumstantele evenimentului, Groupama Asigurari isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare fata de cele de mai sus, in vederea solutionarii dosarului de dauna.

Adresa de corespondenta:

  • Groupama Asigurari - Departament Daune Viata Bucuresti, str. Mihai Eminescu nr. 45, sector 1, cod 010513
  • Adresa de e-mail: daune.viata@groupama.ro